FAQ
Heb jij vragen over een product, bestelling of een algemene vraag? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder!
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Bij ons streven wij ernaar om alle bestellingen die voor 23:00 uur zijn geplaatst de volgende dag te leveren.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €20 betaal je geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €20 rekenen we €4,95 aan verzendkosten.
Wat is het retourbeleid?
Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Daarom bieden we een ruimhartig retourbeleid van 30 dagen. Ben je niet tevreden? Dan kun je het artikel binnen 30 dagen retourneren.
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Als er iets mis is met uw bestelling, stuur ons dan gerust een e-mail.Wij streven ernaar om binnen 24 uur met een passende oplossing te komen. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30.
E-mail: klantenservice@siltcon.nl
Telefoon: +31 6 25 15 97 80
*Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00.
Zijn onze producten veilig?
Zeker. Wij bieden uitsluitend producten van hoogwaardige kwaliteit aan, voorzien van het CE-keurmerk, wat garandeert dat zij voldoen aan de strenge regelgeving binnen de Europese Economische Ruimte. Bovendien zijn al onze producten uitgerust met testcertificaten om optimale zekerheid te waarborgen.
Ik wil graag een BTW-factuur ontvangen of intracommunautair (Belgische klanten)
Een BTW-factuur wordt altijd na de bestelling naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. Ontbreken er gegevens op de factuur? Neem dan contact met ons op via klantenservice@siltcon.nl. Belgische klanten die een intracommunautaire factuur nodig hebben, kunnen hun bestelling per e-mail plaatsen via hetzelfde adres.
Is het mogelijk om grote aantallen in te kopen?
Zeker! Bij Siltcon is het mogelijk om onze producten in bulk te bestellen, ideaal voor zakelijke klanten of specifieke projecten. Afhankelijk van de afname kunnen wij aangepaste prijzen of voorwaarden aanbieden. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Waarom bestellen bij ons?
Onze merken zijn opgericht vanuit de overtuiging dat consumenten toegang verdienen tot producten van hoogwaardige kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Door rechtstreeks samen te werken met fabrikanten en ontwikkelaars, waarborgen wij onze kernwaarde: hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs.
Waar zijn jullie gevestigd?
Siltcon is een trots Nederlands bedrijf met ons hoofdkantoor in Nederland. Al onze producten worden ontwikkeld in eigen land, waarbij we onze Nederlandse roots combineren met een sterke focus op de Europese markt. Onze activiteiten strekken zich uit over diverse Europese landen, waarbij onze producten, diensten en waarden onze verbondenheid met Europa weerspiegelen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij ons betaal je veilig via een beveiligde SSL-verbinding. Voor onze Nederlandse en Belgische klanten bieden wij de volgende betaalmethoden aan: Visa, Mastercard, American Express, iDEAL, Bancontact, PayPal, Apple Pay, Maestro en Klarna.
Zijn jullie reviews wel echt?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”