FAQ
Heb jij vragen over een product, bestelling of een algemene vraag? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder!
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Bij ons streven wij ernaar om alle bestellingen die voor 23:00 uur zijn geplaatst de volgende dag te leveren.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij ons betaal je geen verzendkosten boven de 20 euro!
Wat is het retourbeleid?
Omdat klanttevredenheid altijd onze hoogste prioriteit heeft, hanteren wij een ruimhartig retourbeleid van 14 dagen. Niet tevreden? Dan kunt u het bestelde artikel binnen 14 dagen retourneren.
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Als er iets mis is met uw bestelling, stuur ons dan gerust een e-mail.Wij streven ernaar om binnen 24 uur met een passende oplossing te komen. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30.
Zijn onze producten veilig?
Wij bieden alleen producten van topkwaliteit te koop aan. Onze producten dragen het CE-keurmerk, dat aangeeft dat ze voldoen aan de voorschriften van de Europese Economische Ruimte. Bovendien zijn alle producten voorzien van testcertificaten.
Ik wil graag een BTW-factuur ontvangen.
Een BTW-factuur wordt altijd na de bestelling naar het e-mailadres van de klant gestuurd. Ontbreken er gegevens? Stuur ons dan een e-mail.
Is het mogelijk om grote aantallen in te kopen?
Absoluut! Bij Siltcon bieden we de optie om onze producten in bulk te kopen - perfect voor bedrijfsklanten of specifieke projecten. Afhankelijk van de bestelde hoeveelheid, kunnen we eventueel speciale prijzen of voorwaarden hanteren. Neem contact op met ons voor de mogelijkheden.
Waarom bestellen bij ons?
We hebben onze merken opgericht vanuit het principe dat shoppers toegang verdienen tot kwalitatief hoogwaardige goederen tegen betaalbare prijzen. We werken rechtstreeks samen met de fabrikanten en ontwikkelaars om te zorgen voor waar wij als bedrijf voor staan: “Hoogwaardige kwaliteit voor een eerlijke prijs”.
Waar zijn jullie gevestigd?
Siltcon is trots om een Nederlands bedrijf te zijn, met ons hoofdkantoor gevestigd in Nederland. Onze bedrijfsvoering beperkt zich niet alleen tot Nederland, maar strekt zich ook uit tot verschillende andere Europese landen. Onze Europese identiteit manifesteert zich in onze producten, diensten en bedrijfswaarden.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je betaalt via onze webshop via een beveiligde SSL-verbinding. Wij bieden onze Nederlandse en Belgische klanten de volgende betaalmethoden: Visa, Mastercard, American Express, IDEAL, Bankcontact, PayPal, Apple Pay, Maestro en Klarna.
Zijn jullie reviews wel echt?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”